fyrkantiga ögon

Tror helt seriöst att mina ögon blivit fyrkantiga nu. Legat med macen i sängen sen jag vaknade typ. Pluggat. Gjort idrottsgrejen, är inte klar dock. När man har datorn sitter man med fb,bdb, bloggar, msn och mobilen bredvid så det blir lätt att man hamnar på villovägar va.. Ush. Nu har jag två frågor kvar på idrotts grejen och sen ska jag plugga på typ 50 ord om privat ekonomi som vi har test på i samhälle imorgon. FY-FAN. Och tre matteuppgifter som ska vara klara. Har typ inte mycket kvar på den men endå... fyfasiken.
Och på måndag har jag prov i naturkunskap. High five. Ush.

peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt sexig bild där !

2010-01-28 @ 13:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0