åh vilken updater

tjollahopppp! wwwwhats up? ligger i sängen med macen och josefine sitter vid stationära. KEEWL. hahah. ush jag är heelt galet trött, har skitont i huvudet. OCH imorgon tänkte jag äntligen sova ut.. men sen. nej, mamma fyller år imorgon, så då ska jag ju upp vid ÅTTA och sjunga.. sajk. Kommer avlida.
Shit mina ögonlock håller på att falla ihop.

Marcus skrev precis nått om att nu kommer ju jackie vinna, (paradise hotel) och jag är SÅ JÄVLA EFTERBLIVEN som missade deeeet. åååh! hoppas de kommer ut på tv6 play snart. har ju bara väntat och väntat på dem där jävla avsnitten. Men nej då missar jag ddddom. ush!
ajaaa... nu ska jag försöka fåå mig en blund, tror jag.

någon söt jävel på tuben idag..

och någon efterbliven mupp uppochner på tåget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0