åh älskling

Om mitt inlägg om att jag skulle ta tag i skiten och börja träna så jag fick värsta kroppen, min rubrik var dock lite driv men haha... fick iallafall en gööö söt kommentar på den!:) :
HAHAHAHAHA är det ett skämt eller ? HAHAH du har dom fetaste höfterna jag har sett, du har babian armar och babian ben, du är en planka, ingen röv. haha smal kan du bli men du kan faaaaaan aldrig få en modell kropp eller en victoria secret modells kropp heller.

HAHAHA NOLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DU ÄR ALLTSÅÅÅ

Hehe, också cool!
Aha.. så det verkade vara ett skämt? reality check: No
mmm.. fetaste höfterna:( jag vet. borde egentligen söka till jag-är-så-tjock-så-jag-ska-vara-med-i-ett-tv-program-och-bli-smal-där-men-nej-JUSTE-det-går-inte-för-jag-har-för-feta-höfter. Jag fäller en tår.

babian armar? definera babian armar? babian beeeen? omg:( åhnej. vadå betyder det att min 1,80 centimeters kropp liknar en....babian? OJ! hur kunde du dra den slutsatsen? Något att skriva i en till kommentar kanske?

Är jag en planka? HUR fan är man en planka gullet?

Du kan aldrig få en modellkropp lalalalala... hehe jag vill nästan kyssa dig mr/mrs. anonym för att du droppa en så fin kommentar.
Gillar verkligen mognaden hos endel, förvånar mig att du ens tog dig tid att läsa min blogg om du nu tycker att jag.... eh är en babianliknande vandrande 180-centimeters planka som verkligen aldrig...aldrig..aldrig kan få en kropp... som en modell..

Vi kör upp till bevis på denna fan, nu blev jag taggad:)
PUSS PÅ DIG MRRR MRSSS ANONYM.

oh yeah right. fuck you right back :*


Kommentarer
Postat av: catarina

anna även fast du är frustrerad borde du nog läsa de du skriver minst 2 ggr, denna "mening" blev lite motsägelsefull:

"jag-är-så-tjock-så-jag-ska-vara-med-i-ett-tv-program-och-bli-smal-där-men-nej-JUSTE-det-går-inte-för-jag-har-för-feta-höfter".



+ att höfternas storlek har väll inget med viktnedgång att göra?



med babian menas nog att du har oproportionerliga armar & ben jämfört med resten av din kropp.

planka är ett uttryck för en kropp utan vidare mycket former (bröst eller rumpa).

2010-01-25 @ 17:17:24
Postat av: Anna W

HAHAHAHA att du fortfarande kommer med dina söta pikar. HAHAHA. HAHAHA.

Okej, ska väl svara..

Men med den lilla "------" meningen var jag inte speciellt seriös, haha ville bara få med feta höfter grejen:)



ååhfan det säger du! Haha att du orkar kvinna. Eller. Flicka.

HAHA. gjorde inte detta inlägg av frustration gjorde det för att jag tyckte det var kul att svara på en efterbliven kommentar heheheheh :) hejdoo!

2010-01-25 @ 23:09:08
URL: http://shooter.webblogg.se/
Postat av: ebba

jag tycker du är fin som du är iaf! och det vet jag att många andra tkr också :) så skit i alla elaka kommentarer, som sagt. jealousy!

2010-01-26 @ 14:32:59
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/
Postat av: Anna W

aw vad gullig du är:) åh haha:D

hahaa aa, den är ju för rolig ibland:)

2010-01-26 @ 17:27:13
URL: http://shooter.webblogg.se/
Postat av: catarina

jag ser inte piken? förklarar bara de du inte verkade förstå.

och visst håller jag med ebba vilhelmina om att du ser bra ut, för de gör du! men insidan går däremot att diskuteras...

2010-01-27 @ 12:21:13
Postat av: Anna W

haha du har lagt preeettyyy fina pikar enda sen tm-grejen och det vet du nog själv:)

Dock är du ju 20 detta år och förstår inte vad du ser för nöje i att hålla på såhär mot en tre år yngre?:)

Kanske.. dags att växa upp nu, eeeller?

HAHAHA.



Jaha, de tackar jag för. ja du jag tvekar rätt mycket på din insida också..

Och tänker inte dra något jävla mening om att jag tycker du ser bra ut för att verka kind-of-good-in-the-middle-of-the-bad för det tycker jag inte ens. Haha, är du road?

2010-01-27 @ 20:39:36
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0