28 januari

Sitter i skolan nu, kom lite sent idag men vafan. Missade det tåg jag skulle ta sen det som jag väl tog stod stilla i hemfosa i typ en kvart.
Missade matten och det var ju inte så bra kanske. Menmen.
Aja, sitter bredvid tantos och leon nu, kollar på det regnar köttbullar haha:D
Ska snart ha italienska typ men har ingen bok, den är hemma. Så vet inte om jag kommer in.. haha aja.
Senare idag har vi samhälle, det där testet. Och sen har vi idrott. Och inlämning där med. Men har bara en fråga kvar och om man är klar får man spela fotboll :D.
bild från idag på tåget¨

Tröjan jag köpte igår btw.

:) xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint :) du har verkligen bra klädsmak och blir så hiiiiiimla fin på bilder !!!

2010-01-28 @ 12:16:49
Postat av: Anna W

Haha men awww

2010-01-28 @ 12:32:49
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0