17åringen talar

Hey bloggen! Fint inlägg under detta va? hehe. Knas!
AJA hur som helst. Veckan har vart fin, bra sådär allt har funkat toppen. Förutom min förmåga att gå upp på mornarna kanske... inte min bästa sida. Definitift inte min bästa sida. Missat tre dagar pga mitt jävla sömn appeal.
Sjukt irriterande! intressant va dude?

Aja. Fyllde ju som sagt år i onsdags. Väldigt trevligt.. Det bjöds på skönsång i skolan från klasskamraterna och jag gick och log hela dagen. Mycket fint! Och sedan hemma städade jag som aldrig förr och det slutade med fika tillsammans med de bästa, mamma, pappa, josefine&simon.. Gott:D
Josefine och Simon kom med tårta som dom gjort, haha :D totally cute! Asgod för den delen också... trodde jag inte. Skojaaaaaaaa hahahaha klart jag trodde. 
Fick finfina presenter:D orkar inte skriva allt... men haha. Fina iallafall.
En gitarr dock de har jag väl skrivit. Men ville säga. Haha. när jag skulle stämma den pajade en sträng, och när pappa skulle fixa så pajade en till.. haha. Men ska förbi han imorgon, han hade köpt nya strängar så de blir brabra. Ska bli PROFFS. proffs mannen. 5-6 år och du ser mig i rutan, feett cool. Du kommer ba wow hennes blogg läste jag man!
tööng. YAAAMAN.

Aja nu äre friday. Sov hos simon igår-idag. Jaaaa vi skulle gå upp halv nio men vi vakna 12. FUCK. Men har haft en skitmysig dag haha.. så skitsamma. Ätit vårrullar och chickybits, de va feett gott:D och sen spelat alfapet. myst, kittlats.... fått damp. haha, tagit kort, slagit i huvudet i allt som går? , haha, köpt pizza och cola, ätit, kollat new noom(intern skämt) och softat baaaara. 

Kom hem vid halv elva eller nått ikväll, till en suuur mammmaa... aja. ska lösa det imorgon. fattar inte hur hon pallar med mig ibland, dock gör hon väl inte de.. men aa. ska skärpa mig. verkligen. :/

Aja imorgon kommer släkten hit kl 14, kommer bli mysigt. Sen på kvällen ska jag supa mannen. Haha tööng, aja fan vi hörs. 

PS. JAG SKA BLI FETT SERIÖS MED DEN HÄR BLOGGEN, DAGENS OUTFIT OCH GREJER. BLI SOM KISSIE. NI VET. 

 HASTALAVISTABABY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0