Where are you?

Jag e så sjukt trött på allting just nu. Fyfan vad piss jag mår just nu! Känner mig helt tom på ord, vad är det för skit? Vart är sommaren jag längtade till så länge? var det dom där tre veckorna eller?
Vad är det med den här staden? När man åker härifrån känns det som en lättnad, man kan andas. När man kommer tillbaka får man ångest och allt drama börjar igen. Stan e grå idag, jag känner mig svart.
Jag hatar alla som tror att dom kan bete sig hur som helst, säga vad som helst, som är respektlösa. Respektlöshet har jag känt flera gånger de senaste dagarna.
Vafan behandla andra som du vill bli behandlad själv. Var inte fittig, snacka inte skit. Svara om man ringer, inte bara när det passar dig. Hallå, finns jag? är jag bara en vit prick som flyger omkring och tror att jag har någon sorts ordning på mitt liv och på mina vänner, vilka som är mina vänner? den jag tycker om, vad gör han? jag fattar ingenting.
Stängde precis av min mobil efter ett psykbryt på sms. Jag p a l l a r inte. Jag orkar inte gå upp tidigt resten av terminen, fixa mig, duscha, fixa, äta äckel frukost, springa ner till det där helvetes jävla tåget.
Jag vill inte ha det här, jag vill ha något annat. Jag vill vara 13 igen och softa galet. Bara chilla på ingenting. Vad är alkohol liksom? Varför röker folk? Bli 13 igen. Okysst och oskuld, söt och helt oerfaren. Sjukt nice.
Tröttnar på alla låtar som påminner om dig. Vad gör du med mig?! De här e fan sjukt..
Shut up and let me go. fuck OFF!!!!
SEN har vi ju en solstråle i livet också..
Så, nu ska jag ligga och ha fucking äckel damp i min säng. sörja this fucking shit. Fan vad jag e arg och ledsen och cp ryck störd. seriöst, hejdå. JSBDGJDORFNBKXCFJVDFJBK JCFB JFB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0