Vilken jävla pissdag!

Hejhej. Jag funderar på att bli lite mer casual i mitt sätt att skriva. Eftersom ingen kommenterar så behöver jag ju inte ens fråga vad ni tycker?
Det låter så vuxet, tråkigt att skriva såhär. Men samtidigt ser det sjuuukt fult ut på de andra sättet jag skriver. Ser ut som jag är 13 och precis ska börja 7:an. Beslutsångest.
Okej, casual it is. Skiter it.
Jag ligger och kollar på CSI new york eller något sånt nu, det spökar där.
Ush, jag hatar sånt här, varför kollar jag?
Jag har så jävla många känslor i mitt huvud nu, eller kropp eller vad man säger.
Jag håller på att bli sjuk igen, har ont i halsen. Jag börjar sommarskolan om 5 dagar.
Jag har vart frisk 1,5 vecka det här sommarlovet. Har gjort ungefär tre saker.
Har vart på Gotland på Stockholmsveckan, var där i hela 8 dagar.
Åkte dit med världens hemskaste öron inflammation och kom tillbaka utan den.
Sen var jag på Landsort tre dagar och festat på sommarfesten med en av mina
bästa vänner och några släktingar. Sen midsommar på Ljusterö.
Ungefär alla andra dagar har jag legat hemma och vart sjukt. Jag överväger om det här sommarlovet har vart det sämsta någonsin eller om.. jag kanske hade ett dåligare sommarlov innan sommaren 2005,
eftersom jag bara minns sommarloven från och med 2005.
Imorgon ska jag in till stan med Paulina. Ska först upp och hämta lönen hos min chef på bedaröbaren, sen stan. Ska köpa ett par kilklacksstövletter, en jeans skjorta och en militär inspirerad lite tunnare jacka. Förmodligen en mössa också som faller mig i smaken. Och ett par Hunter stövlar. Det är väl det, tror jag.
I stan funderar jag på att dra till ett solarium och dra en 20-minutrare också, måste få upp tannen efter en sommar med knappt någon sol. Så i guess vi hörs imorgon! Tja
Picture from this weekend

Kommentarer
Postat av: Vigg

Äh, skriv som du tycker känns naturligt, snygging. Jag tycker inte du ska anstränga dig för att skriva på det ena eller andra sättet. Bara nice att du uppdaterar!

2010-08-03 @ 13:30:16
Postat av: Matilda

Nej ANna, haha, skriv lite crazy :D det är det som är så härligt med dig!

2010-08-04 @ 10:41:01
URL: http://mgustafsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0