Verkligen, skriv det här i tidningen.

I mitt liv ska jag uppnå, göra, gå igenom det här:
  • Ha en grym gymnasietid
  • Festa hårt,hårdare,hårdast
  • Ha ett sista grymt sommarlov mellan 2an-3an
  • Åka på en kickass klassresa
  • Få skitlångt hår
  • Bli 18
  • Göra vad fan jag vill
  • Resa med roliga människor
  • Ta motherfucking studenten
  • Resa runt hela världen
  • Jobba som bartender
  • Jobba med något inom mode
  • Plugga något roligt, i ett främmande land
  • Träffa snygga killar överallt i hela världen
  • Rymma iväg med en badboy på hans MC
  • Åka på rout 66
  • Vara med i en film
  • Göra bröstförstoring
  • Läppförstoring
  • Vara med i en skvaller tidning
  • Bli känd någonstans
  • Vara tillsammans med en billiionare!
  • Ha smycken som är värda en mille
  • Ha en Dodge Charger, 69a!
  • Vandra skitlångt i fjällen, på sommaren
  • Klättra upp för ett stort berg, bergsklättring you name it
  • Hoppa bungyjump
  • Hoppa fallskärm
  • Få världens snyggaste kändis att bli kär i mig
  • Bli kär i världens snyggaste kändis
  • Sluta vara kär i världens snyggaste kändis, göra slut
  • Bli nerslagen av en pojkvän och sen dumpa han
  • Se wife-beatern gå ner på knä och gråta för mig
  • Bli fett rik
  • Självmords försök och hamna på sjukhus och sen se livets möjligheter
  • Leva livet AS HELL!!
  • Kanske få ett barn. Aaa någon gång.
  • Vara på massa roliga festivaler, världen runt
  • Åka på roadtrip genom Europa
  • Gifta mig med en skitsnygg kille som är grym i sängen!
  • Dyka vid det stora barriär revet i Australien
  • Fixa en grej så man aldrig dör och ge den till mamma och pappa.
  • Ha en egen lägenhet med jacuzzi
TO BE CONTUINED

TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0