Tjarå med ditt nylle

TJEEENA! whatss up dauuggggs? Jag ligger häär i min säng och chillar på livet, ja det gör jag.
Idag har jag gjort ganska mycket. JAG HAR vart på sommarskola med sebbi. Kult. Gjorde 25 sidor i matteboken, väldigt coolt. Ytterst coolt!
Sen åkte jag hem, träffade pappii. Hämtade min lön på bedaröbaren. Sen åkte vi och åt pizza fyfan vad gott det var. Tog en med musslor, räkor, pommes, bea, vitlökssås och fefferoni på. Så jävla gööttt!
Sen fick jag skjuts till Paowpaow, softade där. Duschade. Sen kom lisa och så chillade vi tre. gled runt lite i bilen, sen träffade vi kajsa och amanda.
Sen drog jag på möte på bedaröbaren med personalen angående vad som hände i helgen. Siick dude.
Sen så mötte jag tjejerna igen, eller dom hämtade mig. Lisa med sitt körkort vettni. Så jäkla chill jag vill också ha. Sen drog vii ruunt.. åkte till amanda sen. softa, bestämde göteborg.
JAA NI i helgen drar vi till göteborg vettu. vi 5. Fyfan vad kult. :DD
SEN var vi nere i centrum, inte lisa dock. möttte bella och emma. chillade. sen fick vi skjuts av paows låtsaspappa. jag åkte hem, dom andra någon annan stans. ni vet man måste slagga om man ska gå sommarskola.. haha. tjadå bitches!
Ny lur också, har en på köpning av lisa. en sony ericson. så nu kan jag äNTLIGEN smsa ordentligt.. jävla touch, fick spunk på den asså!
TJA
Jag och klick klack paow

Kommentarer
Postat av: emma

ville bara säga att jag tycker din blogg är grym ! alltid roliga inlägg, snygga bilder mm. grym tjej ! :D

2010-08-11 @ 13:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0