tillbaka från de döda

ELLER??????
Har inte bloggat och jag har fan inte en enda anledning till varför. Eller asså jo, när jag var på Gotland hade jag inte tillgång till internet. När jag var på landsort hade jag inte heller det. Resten är bara kaputt.
Iallefall. Nu är det tisdag och jag ligger i min säng kl 15.08 och har inte gått upp. PGA. skit vädret.
Vad är det med sverige, fan fuck this asså. 50 veckor om året är det fitt kallt och as jobbigt. 4 veckor är det sol. Är de såhär vi ska leva? ALDRIG I livet. Jag ska flytta sen, när jag kan. Bort till ett annat land. Skämtar inte alltså.
Ajjaaaa skulle åkt in till stan idag men jag orkade inte för skit vädret. Så får väl åka imorgon istället.
tjaaadddddddå. haha
landsort

Kommentarer
Postat av: josefine

Fjärde inlägget i kategorin SJÄLVKÄNSLA ute i bloggen nu! Skriv gärna en kommentar om vad du tycker :) kram!

2010-08-02 @ 20:05:56
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0