He can break her

Tjeeena. Ligger i sängen och lyssnar på Jack johsnon. Så jävla skön snubbe asså!
Har nya lakan in my beeeedbed, mamma var på ikea igår. Skönaste känslan att ligga i en nybäddad säng. Jag ligger och tänker på allt som går att tänka, huvudet bara knakar asså. Så jävla mycket i mitt lilla liv just nu känns det som, jag har en jävla massa känslor som bara hoppar omkring.
Knas, skola, ångest, kärlek, hat, glad, ledsen, ont, bra, dåligt, assssså en massa saker. Men men allting löser sig, det har jag lärt mig. Inte för att det är så jävla mycket att lösa, men va fan. Vill bara styra upp hela mitt liv nu och bara fixa det till det bästa möjliga.
Och jag vill inte vara kvar här, i lilla Nynäshamn. Så trött på den här lilla staden. Åh det finns såna som blir så arga på mig när jag skriver "SKIT om nynäshamn". Shit, sluta ta åt er. Jag är bara trött på den här jävla småstads skiten, alla känner alla, alla har haft sex med alla, alla tar droger, alla snackar skit. Jag vill till något större, bättre, roligare, skönare.
Visst, det snackas skit i andra städer. Men va fan, jag tror det är för att man vet vilka som gör vad här man inte orkar med det. Man vet vilka som är backstabbers, man vet vilka man inte gillar eftersom man vet vilka alla är, man vet vilka som tar droger, man vet vilka som är farliga, snälla, för snälla, snygga, fula, dumma, alltid har fest, alltid är snyltare, alltid smörar osv osv.. Jag vill inte ha det längre. Jag vill att det mesta ska vara okänt, att man bara ser det bra, aldrig det dåliga. Leva i nuet och slippa tänka på allt förflutna man haft med den kompisen och den killen.
Slippa se sina vänner med sina ex, slippa höra dåliga saker från exakt alla.
Bara träffa nya och softa på livet. Skaffa nytt jobb, få pengar. Resa. Allt.
Men hörreni, mitt ljus i mörkret, paulina P.
Godnatt! Upp halv sju då. Woooohoooo.  tja
Hur tunga? hur vithåriga?
Haha, tjaadå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0