City and colour - the girl

Underbar låt. Lyssnat på den i över ett halvår men endå så älskar jag den lika mycket fortfarande :-)
Så, jaha hörreni. VAD HÄNDER? jag ligger här i min bedbedbedrock och softar, paow duschar. Lyssnar på lite musica, softar. Tar lite misslyckade fula bilder HEhe. Lägger upp en picture på mig och paow från igår, jag höll på attt somna vid tillfället, haha
Ser till&med knubbiga ut. knubbsälarna annie och palle. Jaa hörreni det är livet, DET ÄR LIVET!
VI GJORDE en blogg tillsammans igår. Men vi glömde lösenordet... hahhahaa. Herregud. Kämpar med att fixa det :P vi gjorde en ny hotmail och glömde lösenordet till den också. Så det verkar ganska kört för den bloggens del. Får nog fixa en ny. Men om vi på något sätt skulle lyckas, så här är den. Http://plusmenyn.blogg.se
TJA
Snygg va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0