As we go on, We remember.

All the times we, had together
And as our lifes changes, Come whatever
We will still be - friends forever


Låten jag och några tjejer sjöng på nians avslutning. AW:'(

 

Jaa ni, ibland saknar man faktiskt gamla 9b lite!
Det var faktiskt jävligt mycket som hann bli gjorts genom alla våra år tillsammans.
Alla gånger vi har fått lärare att sluta, alla skratt, alla tårar, alla bråk, alla kramar, all lycka, all sorg, alla gånger vi åt glass från kiosken, alla gånger vi rökte vid klottergaraget, första blosset bakom bowlinghallen, alla volleybollturneringar, alla gånger jag fick damp på turneringarna, alla idrotter, alla gånger vi cyklat ut till lövet skrattandes och med varandra på pakethållaren, alla gånger vi kört camp gröndal, alla gånger vi irriterade oss på 9c för dom trodde dom va så bra(haha remember?), alla gånger vi sagt dumma saker till varandra, alla gånger vi mulat varandra, alla gånger vi vart på kvarnängen, alla gånger vi haft friends dagar, alla sista dagar innan sommarlovet som vi spenderade på nicksta med sol bad brännboll fotboll tennis!, alla avslutningar när man skrattat och sett niorna gå ut, alla första-skoldagen då man undrar vilka som förändrats eller om alla är likadana, dom åren killarna gick från 1.50 långa till 1.80-90, alla gånger vi catfightat, alla gånger ute på muren i solen, sista terminen som ägde som fan, solön var så jävla mysigt, när vi paddlade ut i kajaker två&två dit så jävla kul haha, balen som var helt underbar på 5-stjärniga hotellet utsikten, pizza med hela klassen på PH dagen innan avslutningen, och avslutningen då vi finally marcherade ut till ljudet av trummor som vi i aaalla år, sett de andra niorna göra. Avslutningssångerna, våran omgjorda "baby goodbye" som vi sjöng med alla nior, sista tacktalet av rektorn, tårarna, skratten, alla bilder. kvällen på nicksta NICKSTAFESTEN som vanligt, fast i år var den för oss, vi ägde skiten ur allt, krökade sönder, dansade, rökte, skrek, skrattade, grät, kramades, tog bilder, sprang, gick, blev busted, tagna av polisen, satt på ett berg vid solnedgången med natalie och förade, gömde drickan i skogen, hade en partyhatt, aaalltså.

Det är sjukt vad minnen man har med klassen!
Minns en dag när vi skulle ut och orientera på lövhagen och jag skulle cykla. Fille hade ingen cykel så vi tyckte det lät bra att han cyklade och jag satt på pakethållaren. Dagen innan hade jag fått tydliga instruktioner av mor min att sitt inte två på cykeln eftersom hjulet är skevt. But still we did it. Så woopwoop, bort från caféterian, förbi slöjden,idrottshallen,bowlinghallen, and down by the gröndalsbacken.. Det är ju en ganska kraftig sväng mitt i backen och ja hörreni, precis innan det så börja hela cykeln skaka och jag och fille ba skrek. Slutade med att cykeln for åt helvete, jag och filip också för den delen, jag fick hela hakan uppriven och filles tröja gick sönder har jag för mig. Det roliga var att(eller, roliga..) eftersom det ligger en väg bredvid cykelbanan dådå, så åkte ju såklart cykeln ut i vägen. Framför en buss. Med tre bilar bakom sig. Busschaffuören som hoppar ut ur bussen och fråga hur fan det gick det såg ju ut som värsta dödskraschen. Neerå de gick bra vi bara blödde på alla ställen vi var bara på typ men aja! Och han fråga om vi ville ha skjuts någonstans men vi tacka nej. nu i efterhand haalå varför tog vi inte skjuts till lövet. menmen, ett roligt minne :D kom ut till lövet helt mörbultade och när vi skulle hem därifrån så har jag för mig att marcus skjutsade petra på styret och ramlade så hon typ bröt någonting eller nått sånt. HAHAHA! lycklig dag för oss gröndalare, detta var i åttan tror jag:)


perdie och jag on the rök/sol-place i åttan. Där hade jag aldrig rökt:D


Skolavslutningen i åttan... jag och perdan! :D


Åttan. Blir massa bilder på mig och Erica(perdie), men det är henne jag har mest sköna minnen med sen den här tiden. Vi hade det fan grymt asså! Hon och jag, vi var. Vi var en!


Haha blond och söt liten annapanna.


Jag och Rasmus. Ja det var ju en gullig tid vi hade. hähä!


Och jag och lajnuz. G broshan


Största pluttinutti bilden EVER på mig och fille. Haha aw:*

Jag och Carimoooo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0