tjäännaaaaa


I morse när jag gick till tåget, för att åka till skolan till fina SP09e! ;-)

Dagen har vart nice! Var i skolan som vanligt, hade först matte. Det gick riktigt bra faktiskt! Gjorde mer än vad man behövde för ungefär.. första gången ever och kände mig jävligt proud, då blev min mattelärare glaadis!
Sen berättade hon att min redovisning jag hade med programmet keynote på naturen kompletterade ett prov jag inte gjort, och fick typ vg eftersom jag inte gjort provet. HÄHÄ tööng!
Sen hade vi samhälle, diskuterade straff för saker som rån,våldtäkt, mord osv. Sjuka äckliga lagar vi har i Sverige. Så jävla dåliga straff på t.ex våldtäkt, men ja.. Man måste ju som sagt sätta sig själv in i situationen.
Lunch, helt ok mat, sen chilla jag med turii adde och seinan vid italienskan. Sen italiano-prov på torsdag. Sen slutade vi JARRÅÅÅ för att våran svenska/ledarskaps lärare were sick eller något. Chillmode.
Fast kom på att vi gjorde inte alls det. Hade engelska också, som flyttades till efter italienskan. Gjorde ett prov jag missat där, gick hyfsat, får iallafall inte IG.
Efter den lektionen satt jag ute med Leon in the sun och pratade och chillade på livet haha, sen drog jag till centrum med beeeeluuuu tranis och tjoffis. Prövade en så sööt klänning aw jag måste ha den. Ja det måste jag.

Sen kom jag hem runt 5, somnade dirr och vaknade nu. bra anna. bra.
Så nu lär ju inte jag somna förens morgonen gryr? haha :-S
Godnatt eller något, puss sötiZar. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0