Tack

Anna, du är jätte fin och jag är hundra procent säker på att det finns en massa tjejer som bara drömmer om att se ut som du, jag menar det verkligen! Du är jätte söt, du har fint hår, fin kropp, fin längd, fina ögon, du är verkligen vacker :) Så låt ingen dum kommentar dra ner dig, du har säkert hört det förut men nu får du höra det igen, DEM ÄR BARA AVUNDSJUKA. Ryck upp dig nu, skulle jag se ut som du skulle ja inte önska mig något annat :D Och du har en jätte fin insida också :) Väldigt få som har en fin utsida och insida! You go girl!

<3
och till en kommentar under denna. jag vet väl att jag inte är fulFULful men jag tycker fortfarande inte att jag ser bra ut, varför hålla på och kriga för att få fram mig själv att säga det? Alla har väl some issues med sig själv och mitt är utseendet. Kan till&med kriga för att sitta i ett visst ljus, gå bort från vissa ljus för att jag vet att jag är ful i dom.
Sitta på vissa sätt, låsa in mig på toan i två timmar tills jag tycker att det ser OKEJ ut i ansiktet. Get me?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så är det för alla, så du är varken speciell eller udda, helt normal vill säga. Tror att du kommer hitta din balans och trygghet i dig själv, men det krävs tid och erfarenhet, men du kommer absolut att hitta den någon dag.

Lycka till!

2010-04-16 @ 23:24:06
Postat av: Anna W

:)

Ja, det tror jag alla gör, någon gång.

tack:)

2010-04-17 @ 00:32:24
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0