suppose

Sitter i skolan nu och chillar, italienskan börjar om 30 min :)
Är skit stressad. Det är typ 8 och en halv vecka och jag har 4 ig varningar:s skit töntigt så jävla lack.
Idrott för att jag inte lämnat in en teoretisk uppgift, eller jo jag lämnade in den men skulle skriva till lite. Och den här idrotten är 3 terminer lång och JAG FÅR DAMP jag behöver ingen jävla fitt ig varning för det. Så jävla töntigt.
Sen i ledarskap. Ja grattis för att vi inte förstår någonting på dina lektioner. Du bara går ut. Kanske ska ta och säga det irl. Försökte säga förut att det inte känns som vi lär oss något på "dina" lektioner, men då fick jag som svar att det är mitt fel för att jag "aldrig är där" men nej det stämmer inte, eftersom jag vart på ett flertal av dom lektionerna och det är alltid HON som är borta för sjuka ungar eller vad det är! De är ju fan inte vårat fel. Och för att hon hade vart borta för mycket fick vi sätta in en extra ledarskaps lektion på sista timmarna på FREDAGEN. herregud.
Sen natur och matte. men de är nästan löst. skitlol.

Helt random, men
Man ska inte skriva för någon annan! Det ser så hemskt ut. Som om man försöker intala den och sig själv något. "Vi är så himla glada för att jag klarade det här och vi tycker si och vi tycker så"
Det ser riktigt dumt ut.

Ciao bella

prom 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0