Soft dag as hell!

Igår var jag och steffi och kollade på grabbarna i klassen som spelar i bajen, som körde mot djurgården igår. Självklart vann bajen med 1-0 hähääää! Dock spelade inte så många som går i min klass neaj skador skador.
Efter det åkte jag med leon och baris hem, eller dom åkte en bit iaf, jag fick ju som vanligt sitta kvar enda ner till nynäshamn själv. Haha.
Sen, sent, drog jag till BELU som fyllde år:D grattis babe!!!!!!!!!!!!!!!! loveu!
Kom dit vid typ 00.00 haha... sen svepte jag typ 1 cube och tre öl fort som fan och blev skitpackad haha. kul vare!
Sen slagga jag, jonna och moa där med beeelu och vi kollade på pokahontas. hähäää. Somnade typ 3:)

Vaknade runt elva, softade hemma hos belu utan belu med de andra brudarna. Åt frukost osv, kollade film. Sen bounca jag till tungelsta där mitt lag körde match! Seriepremiären! Dock blev de torsk med 1-0 men jag tror att eftersom laget skulle gått upp till elitserie i år, men hade för många överåriga, fick spela i div1 istället, var lite högfärdiga:) jag vet dock inte, men taggat var det iallafall inte. Bra spelat endå brudar, next game you'll win:-)
Sen tagga jag hem till pillan med elin och softa där, sen drog vi till tåget och jag åkte hem. :-)
Bilder från igår och idag!


De två första bilderna är en på mig och linus hos belu, en på en däckad LIMPAN, de andra två är rfån matchen idag, första på  mig och oskar, hans tjej sanna spelar i laget så han är en trogen supporter! och den andra bilden är det pillan mypan och oskar på.

är det någon som vet varför bilderna fuckar upp sig och vrider på sig när man laddar upp dom på bloggen?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0