Slå tillbaka

Näämen tjenare helge! Var lite packad igår när jag skrev mitt sista damp inlägg, dock menar jag allt jag skrev, fast med lite mindre svärdomar!;-)

Igår var jag och lite folk hemma hos Tove på Torö! Ute i bygden alltså, ännu mer ute i bygden än Nynäshamn, kan ni tänka er..? Haha, vi hade kul iallafall. Jag, Jonas, Viktor, Albin, John och Lollo tog halv sex bussen ut till Tove där Rebecca redan var. Vi grillade korv, kyckling, kött, pommes i ugnen, bea, potatissallad osv osv. Sen runt åtta halv nio åt vi, sen  började vi kröka lite och kvällen blev en full en! Haha men det var kul. LITE drama kan ha skett! Men vad är inte en fylla utan lite dramaqueens. Vi kan ju tacka Rebecca för dramat, lilla damen. Rätt söt när du är arg är du också.
Börjar mitt löfte med att inte dricka nästa helg istället.. haha. Då får jag ju börja träna också!;-)

Kom hem jag vet inte riktigt när, jag och mamma har keekat chickybits och ris, med sweet chili sauce. Sen duschade jag och nu sitter jag här med min macis. Min kusin Jimmy i göteborg fyller 30 nästa helg så skulle kanske ha dragit dit på fest, men bara ett villkor, att min bror Fabbe följde med, enligt mamma. Så messade han, som precis skulle kommit hem från Japan. Men nej han är ju kvar där på obestämd tid pga. vulkanen i Island, eftersom man inte får flyga osv. Han frågade om jag ville ha något så han ska köpa marinblå låga converse till mig:-) sweet! Slipper jag köpa dom dyrt in SWE. Räckte med att lägga ut mer än halva barnbidraget på mina vita haha.
Nu ska jag ta på mig kläder osv, ska nog gå en promenad fan! De blir nice! Pössen


Jag och Tove igår. Förstår fan inte vad problemet är med att bilden ska hamna åt sidan. Helvetefittsämst skit. Hejdo. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0