six days left

Har suttit inne nu, vart på sjukhuset och suttit inne. har så jävla tråkigt. sitta inne och plugga är typ vad jag gör. fyfan vad det suger. just i dessa tråkiga tider är jag skit taggad bara för det. Om 6 dagar får jag börja träna ordentligt igen. FAN VA SKÖÖÖÖNT!!!!!!!!! :D då ska jag först på fotbollsträning nästa torsdag, sen nästa fredag ska jag ut och springa, och på lördagen, och söndagen! JA jag ska börja träna varje dag nu, dåligt eller bra, det skiter jag i.
Måste fan få en fin kropp till i sommar! Är trött på min kropp as hell nu. Nej nu jävlar. Inge mer onyttigt, bara jättelite.

Just nu sitter jag och skriver på en diagnos som ska in om en halvtimme, har inte ens kommit halvvägs. fyfan. förstår ingenting. fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0