sho alla ni som är här och där

- vi är backlura barn som äär jag sväär.
HAHAHA ni som bor i nynäs förstår, iallafall vi som gick i gröndalsskolan :-)
Hur som helst. Jag sitter hemma hos Mette utan Mette med Steffi. :-) HAHA.
Vi ska på fest ikväll!
Oväntat, jag vet..

Idag har jag vart i skolan, de va keewl. Som vanligt var det. Sen drog jag med Steffi hem, var där, chillade, fick massage av steppii hhe, eftersom jag nu har haft DÖ ont i ryggen sen förra lördagen. Ush!
Sen åkte vi till handen, steffi klippte sig. Sen mötte vi Tunay och Tantos, så åkte vi med dom på tåget, tantos hoppa av vid älvsjö och vi andra hoppa av vid söder. Tog bussen till skanstull och sen hem till mettemarit :-)
Nästa inlägg blir förmodligen en bild bomb eftersom jag äntligen fått tillbaka min älskade macbook... haha. Håller på och lägger in bilder nu :-)

Dagens outfit blir steffis rosa genomskinliga tröja med svart spetsbh under, mettes leggings och lite smycken osv :-)
Bild right now:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0