seriöst jävla cp..

Ja de va ju någn som baxa min jacka igår, med hemnycklar skoldutt skåpnycklar polislåsnyckel cykelnykel OSV... assssssssssååå jag blir sååå jäävla lack fan. fitta hor unge.
Nu lackar mamma på mig och säger att de är mitt fel att någon baxa den, att jag kommer få betala nya nycklar nytt lås själv osv. Fan vad irriterande.
Så om du läser detta som antingen tog den eller bara fick med den av misstag - langa nycklarna till mette eller vera för jag fan pallar inte. Har redan köpt en ny likadan jacka men de blev 36 istället för 38 FÖR ATT MIN STORLEK FANNS INTE. men de hade jag ju inte behövt om någon tatt min? lol.
Vill bara ha nycklarna. Seriöst..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0