Onsdag såklart


Fin bild på Mette, mig och Steppan igår:-) på väg till tågandet från medis till söderstadion..
Igår var kul som fan, vi hade det trevligt och fick några smickrande kommentarer från en massa bajenboys! haha, det var kul. Har massa bilder på min lur som kommer upp imorgon eftersom jag lämnade min dator hos mette igår eftersom jag inte paaalade bära på den undet tåget och matchen.
Efter matchen mötte jag upp Jonas som också va där, sen åkte vi tillsammans hem.

Idag när jag vaknade hade jag så jävla ont i magen,ryggen och huvudet. SKITSKUMT. har aldrig ont sådär, kändes typ som jag skulle dö... och tandvärk:-s haha what the fuck is wrong!
Imrogon ska jag börja träna igen WIIIIHOO. är skit taggad faktiskt, fotboll, springa, gymma! wohoo:d
Sommarn here we come liksom. höhö. Ska snart plugga lite italiano pga prov imorgon.. g luck anna. lol. ciao:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0