nice day amigos

Tjäänna! Idag hade vi amazing race med skolan, jag var i lag med adde simon och angie. Vi va lag gul haha jagoch simon försov oss som vanligt. Vi skulle ses på medis. vi ba. medis? VART på medis? medborgarplatsen är stooort vetni. DOm ba en park! Då gick angie och adde till den vid medborgarplatsen t-bana. Sen kom jag och simon upp vid södra och så är det parken precis innan burgerking och filmstadion nivet. Haha lool.. Sen åkte vi iallafall runt och gjorde massa saker på olika stationer, efter medis var det blåsut sen typ hökarängen gubbängen gullmars skogskyrkogården farsta farsta strand OSV.. de va kul som fan haha mycket skratt:-)
Efter åkte jag med tbanan till tcentralen bytte till tåg och där mötte jag ture lange och adde :) satt med dom sen skulle jag egentligen hämtat min mattebok hos mette i skanstull men luren laggade när steffi och jag skulle prata sen fick jag inte igång den aså lol jag pallar inte varför blir alltid sonyericson knas? dags att fixa lurar som inte stänger av sig själva och sånt cpknas.
Men eftersom vi inte kunde snacka åkte jag med till skolan och lånade addes italienska bok, eftersom jag har prov imorgn:) han och ture hade träning.
Sen kom jag hem vid fem typ, fixade lite, gick ut o sprang, åt mat, nu ssitter jag här:) ska plugga snart,bara in med lite bilder först eller hur amigos!


1. Vi skulle klä ut en i gruppen till en vandrare som skulle vandra 1 mil i blåsigt och regnigt väder osv haha.. vi lyckas inte så bra. men på det där hade vi stoor ryggsäck och stövlar:D självklart blev de jag. haha
2. adddiii!
3. simon tog min mobil och skulle fota. sen sa han att ja lekte modell trodde ja va snygg så jag började hoppa runt som en idiot hade kul. ser tjock ut men skitsammaaa tröjan åker utåt haha.
4. mina och tures feeets n legss! han har alltså längre ben än mig, töng! :)

JA klicka på bilderna för att förstora dom såklart. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0