Lets go hoe

Idag har det vart full fart här hemma, har haft påskmiddag för mammas del av släkten! Det var trevligt. Min kusin Lina är bäst måste jag bara säga!

Hur som helst ska jag på fest ikväll. Hoppas det blir en bra kväll det här, eftersom det är all in ikväll! right?!

Min outfit! :



Leggings med "ridbyxemotiv" på utsidan, lindex
Ett linne med kedjor under, gina tricot
Den blommiga "tunikan" som egentligen är en KJOL från lindex.
Kavaj, vila
Massa smycken!
Schyst ring eller hur? Den är från cubus!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad snyggt Anna! :D

2010-04-03 @ 11:32:47
Postat av: Anonym

ååh :D vilken fin ring!! i vilken cubus e den köpt å hur mkt kostar den? du e jätte fin :)

2010-04-03 @ 18:01:04
Postat av: Emilia

Superfin ring!

2010-04-04 @ 19:18:25
URL: http://ohbrendon.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0