kommer jag klara det????????????????????? haha

Hela kvällen har jag legat och läst om spöken och anden i glaset typ. fett creapy! ush
Aja. Såhär ser min nästa vecka ut. Får inte börja träna försen nästa torsdag förresten. My doctor words.

Måndag: skola 8-15, sen hem, sola
Tisdag: skola 10.30-14, sen vet jag inte
Onsdag: skola 9-13, sen vet jag inte.
Torsdag: skola 10:35-15:30, Sen hem, sen fotbollsträning JAAA
Fredag: skola 10.15-13, sen hem, ut och springa, sen chilla någonstans på kvällen!
LÖRDAG OCH SÖNDAG SAMMA SOM FREDAGEN.

och sen har jag insatt mig i ett stört löfte som jag bannemej inte vet om jag kommer kunna hålla. Men om jag håller det så är jag typ... jättefierce.
OCH DET ÄÄR: inte festa försen skolavslutningen. då tänker ni ba OMG OMG OMGAAAAD. men fan? kanske skulle va bra för kroppen! har fan festat konstant sen den 24 augusti 2009. That's-fucking-sick.
Och eftersom jag ska träna skiten ur mig själv är de väl lika bra att hålla sig borta från alkoholen? Eller vad säger ni?
Klart jag ska gå på fest men behöver ju inte kröka.
Och för den delen - inte röka heller.
Gjorde det ett tag nu men har aldrig riktigt sett mig som en rökare. Tills de gick upp för mig att jag oftast haft ett eget paket sen nyår. Inte bra alls! Och de senaste dagarna, eller egentligen hela den här veckan, har jag mått illa bara jag tänkt på att röka. Det är bra!
Så det står på min NEJ lista också. Inte kröka och inte röka.
Tror ni jag klarar det? partyprinsessan liksom.. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0