It can't be that bad

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 9an och 1an
Vad hade du för hårfärg - blond såklart
Hur lång var du - 1.80 haha
vem var du kär i -hHAHA
Hade du nån Pojk/flickvän - Njaa. Inte direkt. Mer på "g:n"
Vad brukade du göra på fritiden - Chilla på livet
Vilka umgicks du med - Hmm. Kajsa Julia, Rebecca, Natalie, Petra, Alla gröndal människor, på sommarn "G", 90orna och... jaa. jag vet inte, alla haha! sen gymnasiet, gymnasiemänniskorna mestadels, och Josefine!
Var allt Bättre då - De blir vad man gör de till liksom! De är nice nu med!
Skulle du vilja gå tibx dit - Hmm.. Till sommarn! Men den kommer ju snart igen!
Har du förändrats - Klart jag har!

Nu:
Vilken klass går du i -
sp09e, fredrika bremer!:-)
Vad har du för hårfärg - Blondiie
Hur lång är du? - 1,81!!!!
Vem är du kär i - NOBODY FUUCKERZ
Har du nån Pojk/flickvän - pallante!
Vad brukar du göra på fritiden - Vänner,festa,fotboll,softa på livet
Vilka umgås du med - Många från klassen,steffi&mette, belu, rebecca, fotbollstjejer, grabbar här&där, mina homies liksom
Hur ser du ut - heeelt jävla tung. 181 centimeter lång som fan och blond! Ba äger!

Har du:
Kysst någon -
Såklart, kyssar är sweet
sovit brevid någon med samma kön - Jaarå!
sovit brevid nån med motsatt kön - Såklart!
slagit ner nån - Skulle fan inte bangat i fredags, men nej.
Ljugit för en bra vän - Nja de skulle jag väl inte tro
Svikit någon - svikit och blivit sviken men that's life people!

Vem:
Skrev du senast till på msn -
HM. Typ steffi igår
Kramade du senast - Tuure!
sov du hos senast - Belu, i lördags!
Vill du vara just nu - Mig själv på en varm strand utomlands och chilla galet, en heiniken i handen och en grym strandkropp. Bara softa.
Ringde dig senast - Hmm.. León

Vad:
Drack du senast -
Mjölk!
Köpte du senast - Glass på donken
Gjorde du igår -
Softade hemma, sen bråkade lite med mamma.. sen sov
ska du göra imorn - Vakna, ut och springa, handen, köpa klänning, skolan, hem, fixa legg, sen till pappa
Vill du göra just nu- Vara kickass på att plugga..
Åt du senast - Makaroner och korv
Är närmast dig som är rosa - Dude wtf? haha



Kärlek :
Du är kär nu -
No man
Du har sårat nån så den började gråta - Klart man har
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja.

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
HAHAHA too many times;)
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Absolut! Men varför ångra!
Jag har smygit ut utan lov - Nepp, aldirg:-) får ju!
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Ja.. många gånger. inte bra!
Jag har en hemlighet som ingen vet om - OM jag har.
Jag har fuskat i ett spel - HAHAHAHA jaa????
jag har struntat i ett prov - Flera gånger, plugga är inte min grej

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
Japp
Jag har druckit alkohol - HAHA OM jag har
Jag har tagit medecier mot drepression - Japp
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Haha också min grej!
Jag har vaknat gråtande - Om jag somnade ledsen som fan, vaknar upp och tänker på exakt samma sak kan det ju komma en liten tår. Men jag har slutat upp med att gråta, i'm a big girl now..
Jag har somnat gråtande - Kan man på riktigt göra det? ledsen kan man ju somna o va

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Vart på en och det var en utav mina bästa vänner som gått bort. Aldrig vart med om något hemskare.
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - Mer än ett år sen men det känns som igår. Babybeje<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur blev din tandblekning förresten?

2010-04-27 @ 01:31:11
Postat av: Anna W

helt okej:) har inte gjort klart det ännu men har börjat iaf:)

2010-04-27 @ 13:30:07
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0