hola aaatya

Tjena alla glada! Fan äru fräääääsch eller? hahahaha Jason i torkel. Bästa. Haha,hur som helst. Idag är det lördag!
Skulle åkt på match md stephanie men nu har vi inte hörts av så det blev nog inte så.
Didn't need to go to the hospital today :-)

Idag ska jag städa överallt. alltså, verkligen, överallt. haahaaaa vad jobbigt. Och sen ska jag duscha! Har en ny hårinpackning jaaaaa:D kul och testa om det är nå bra!
Sen tror jag att jag ska gå på en liten promenix. Känns behövligt:-)

Så jävla tjock är jag fan endå inte:D
Men dom där tjockisbitarna på låren ska bort och magen ska bli platt som fan och höfterna ska inte vara så tjockaaa! Taggad as hell på att börja träna nästa torsdag, ska fan bli bra det här! Inge "nää jag pallar inte", Jag ska också ha en tråd runt mitt pekfinger och fuckufinger om jag tänker äta godis så kan jag inte det, så då påminns jag. Och om någon kompis vill att jag ska röka så näpp. Smart tjej va! nu ska jag kolla liite på teelevisionen, sen duscha innan jag städar tror jag.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Vigg

Alltså skärp dig, om du nu inte är ironisk? Du har nästan helt perfekt kropp. Det är fakta och inte en åsikt. Gärna plus 3-4 kilo faktiskt. :)



Bra initiativ med din antirök/krök-plan. Men du behöver verkligen inte gå ner i vikt.

2010-04-17 @ 14:54:04
Postat av: Emelie

asså du är skadad! stackrs lilla flicka som måste ragga komentarer på sin lilla blogg, ja vi ses att dina ben är smala? HAHA skärp dig. OCh försvara dig inte med typ "min blogg är min dagbok" Inget på internet är PRIVAT.

2010-04-17 @ 18:28:41
Postat av: Anonym

hahahahahah den där emelie är säkert någon skit fet ful äcklig brud som bara är avis på dig anna, hahahahahhaa ffyfan va mobbad

2010-04-18 @ 17:44:40
Postat av: Anna W

Haha nej V jag är inte ironisk, jag tycker så. Du är gullig som tycker sådär haha men känner att jag behöver deetta innan beach 2010!;-)

Ja visst låter det som en bra idé:D!



Hm okey Emelie, hihi du måste nog vara rätt skadad du med ditt lilla äckel :*



Anonym, ja det kanske det är:D hoppas det! Så finns det iallafall någon bättre anledning istället för att hon bara är rent utav sagt dum i huvudet. Avundsjuka är lite bättre än att vara helt körd! ;-)



Hoppas du börjar må psykiskt bra snart, Emelie. ;)

2010-04-18 @ 17:59:20
URL: http://shooter.webblogg.se/
Postat av: Toxic

Du har en perfekt kropp Anna :)

2010-04-22 @ 19:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0