hääj

Häääj alla läsare och min trogna läsare som ligger och har kanske liitee ont i knääät just nu efter operationen. Hoppas du mår bra bebo:D
Jag ligger ialleefall i sängen nu. Kan inte riktigt sova, klockan är tjugo över tolv och jag ska upp sex:( måste fixa en massa imorgon.. Duscha, fixa massa saker, vet inte men massa saker:( jag vet inte hur jag ska göra med håååret! vi ska åka till uppsala direkt imorgon efter skolan oh herregud säger jag bara tänk om vi inte hinner lämna våra saker någonstans innan vi börjar festa? det kommer jag inte palla jag har fan en stor väska med bara drickan och ciggen i, och en till väska med smink och massa viktiga saker. De är ju inte så att jag kan bara lämna väskorna utan måste ha med dom eller ja jag vet inte. LOL. Och om jag ska locka håret så kan jag inte göra det på morgonen för då kommer det gå ur.. och steffi ska bara ha vanliga kläder på sig i uppsala men jag vill vara finklädd känns endå rätt viktigt när man drar till en annan stad och festar. Jag vetteefan alltså. PROBLEM VA? hahahahahaha.
Hursomhelst ska jag nog ha den där klänningen jag köpte häromdagen. Med färgglada smnycken till och färgglada läppar. Vet ej om jag ska ha mina converse till eller om jag ska ha klackskorna. Herregud jag vet verkligen inte. Haha fyfan vilka problem jag har!
Alkohol väskan kommer ju fan döda mig imorgon asså. Skit tung. Jaja.
FÅR SE hur allt går hahaa! bloggar imorgon.
Ha det bra finisar pusspuss. :*

gladis:)
sovgotttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0