.

Skitjobbigt. Orkar inte  att det ska kännas som jag kommer svimma hela tiden lol.. hoppas dom kommer på vaför det känns så imorgon på sjukhus.

Skrev ett inlägg om jackie ferm marie plosjö tjocka ben osv. Någon kommenterade "som om du är så perfeekt"
Nej det skulle jag inte säga, anledningen till att jag skrev det där inlägget var för att jag bara kom och tänka på det. Och detta ska ju vara som en dagbok för mig så då kunde jag väl lika bra skriva det.
Själv är jag inte perfekt någonstans. Har för långa ben, ett fult ärr på kinden, tjocka lår, fult leende, gillar inte mitt hår längre, stora fötter, fula naglar, inte så tränad kropp som jag vill ha, eh.. ja massa saker. och även fast längd är något de flesta tjejer säger är så snyggt, så är jag så jävla trött på att höra alla kommentarer om att jag är så jävla lång. Jag är 181 och inte två meter, och när man är med alla vänner som är typ 166 cm känner man sig som en jävla jätte. Och eftersom kroppsbyggnaden är anpassad till sin längd kan jag också känna mig "stor" mot alla små korta fina. Finns mycket mer jag skulle kunna klaga på mig själv på, men när jag lever med dom här jävla sakerna i hjärnan så fort jag står bredvid en söt liten kort tjej och när jag typ inte kan lägga benet över det andra under skolbänken känner jag mig som en JÄTTE. när folk typ kan sitta och dingla med fötterna under stolen. Ja så känner jag mig. SOM EN JÄVLA JÄTTE.  Nöjd?

Kommentarer
Postat av: Dimi

Jag önskar att jag var 181cm:O(a)

2010-04-14 @ 15:58:12
URL: http://chocolatesun.blogg.se/
Postat av: :)

Anna, du är jätte fin och jag är hundra procent säker på att det finns en massa tjejer som bara drömmer om att se ut som du, jag menar det verkligen! Du är jätte söt, du har fint hår, fin kropp, fin längd, fina ögon, du är verkligen vacker :) Så låt ingen dum kommentar dra ner dig, du har säkert hört det förut men nu får du höra det igen, DEM ÄR BARA AVUNDSJUKA. Ryck upp dig nu, skulle jag se ut som du skulle ja inte önska mig något annat :D Och du har en jätte fin insida också :) Väldigt få som har en fin utsida och insida! You go girl!

2010-04-14 @ 18:07:28
Postat av: Lisa

ja du är en jääte? so what? skit i vad andra säger. Lär dig acceptera att du är en jätte, har stora fötter, gula tänder. WHAT EVER! du vet att du inte är ful

2010-04-14 @ 20:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0