careface..

1. Jag har insett att min senaste kyss: var onödig
2. Jag lyssnar på: family guy på tv
3. Jag pratar: om det som faller mig in haha
4. Jag älskar/tycker om: familj vänner, värme
5. Mina bästa vänner är: Vet inte.
6. Min första riktiga kyss: Eeeh.. i sjuan!
8. Jag avskyr när folk frågar: Jobbiga saker som inte dom behöver veta
9. Kärlek är: jävligt konstigt!
11. Någonstans, tänker någon på: mig förfan
12. Jag kommer alltid att: lång som fan
13. Jag är hemligt förälskad i: Min gamla granne, haha
14. Sist jag grät var: eh.. ett tag sen
15. Min mobiltelefon: är behövlig, men skulle va skönt utan!
16. När jag vaknar på morgonen: så somnar jag om minst 20gånger
17. Innan jag går och lägger mig: borstar jag tänderna
18. Just nu tänker jag på: TPL
19. Bebisar: är äckliga
20. I dag har jag: Vart med petra
21. I kväll har jag: jag vene, inga planer
22. I morgon kommer jag: vet inte,
23. Jag vill verkligen: sluta få plugg i skolan, vill ha sommarlov också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0