bögjävel dö

asså du är skadad! stackrs lilla flicka som måste ragga komentarer på sin lilla blogg, ja vi ses att dina ben är smala? HAHA skärp dig. OCh försvara dig inte med typ "min blogg är min dagbok" Inget på internet är PRIVAT.

FÖRST OCH FRÄMST: hahahahHAHAHAHAHAHHAHAhahahahahahHAHAHAHAHAHAHAHHAhahahahahahahahahahahahahahaHAHAHAHA
HAHAHAHA HAHAHAH AHAHHAHA
HAHAHAHA
HAHAHAHAHHAHA
HAHAHAHAHAHHAA
hahahahah
AHHAHAHAHAHA

svar: jag är skadad. herregud vad jag är skadad, liten flicka som raggar kommentarer på min lilla blogg.
först och främst: jag bryr mig inte. jag bryr mig verkligen inte om någon skriver att jag är TJOCK, SMAL, FUL, FIN, ÄCKLIG, UNDERBAR, nice, onice, tralalala. jag skriver på min blogg för att vafan, jag vill ju komma ihåg mina dagar i mitt liv. varför ska jag ragga kommentarer? vafafafafafafan ni skriver väl kommentarer om ni vill? är det jag som raggar dom för det? inte mitt problem om ni vill kommentera??????????????????????
lalalala. min blogg är min dagbok oj vad jag försvarar mig. HAHAHAHAHAH alllltsååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå är så trött på idiotteeerrrrr som dig som bara vill se ner och klaga på folk. vad i helvete-är-problemet-om-jag-sr-min-blogg-som-min-dagbok???
HALÅ.
lol shit pommes jag pallar inte med idioter som dig. kan inte du bara gräva ner dig och dö och sluta kommentera nedlåtande saker?
ja klart som fan allt på internet är öppen men VEM CAREs? inte jag iallfalll. fan fuck you. jävla fitthora. :-))))

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu brydde du dig ju- skit i idioterna på riktigt istället- Du låter ju han göra dig arg.

2010-04-18 @ 17:12:52
Postat av: Anna W

Men det var inte så jag menade, jag menade att jag inte bryr mig om någon skriver att jag är ful eller smal eller tjock eller något sånt, och jag förstår inte varför dom måste göra det när jag säger att jag ser min blogg som min dagbok, och inte någonting jag har för att andra ska klanka ner på en. Inget annat:-)



Klart man blir arg, haha. Jag tror vem som helst lackar när någon hora kommenterar sådär;)

2010-04-18 @ 17:54:19
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0