big bang ba wooow

Tja alla coola läsare! Idag har vart en rätt soft dag faktiskt!
Gick upp runt åtta, fixade, förbi hostitale, sen skolan. Mötte Felix i min klass på tåget, och eftersom jag hade vart på sjukhuset så kom jag typ 40 minuter försent. Lektionen var natur och var 45 minuter och det var redovisning för alla i ämnet astronomi. Jag och Felix SPRANG för att hinna! Hahah! jag fick iallafall redovisa och fick höra att det var den bästa redovisningen av alla! ;) HAHAHA för att den var så PERSONLIG. Jag gjorde ganska mycket jobb med den, 9 sidor på programmet keynote, spelade in min röst som berättade allting i hela presentationen. Det var kul!

Skolan gick på som vanligt, hade italienska. jobbade fan bra idag, kändes bra as hell! Gillar Dorran, våran lärare. Hon är schyst. Sen till mat var det tunnbrödsrulle. Mumsfilibabbabaaa jaarrå. Det var gott. Åt skitmycket haha.
Sen hade vi svenska, jag steffi och hanniepannie jobbar tillsammans, vi ska ha en egen "lektion" då vi ska göra en tipspromenad osv:) kommer nog att bli kul! Sen slutade vi. Då åkte jag och stepppi till terminalen sen varsitt tåg.
När jag kom hem gjorde jag ingenting, och efter typ 50 minuter kom haris med tåget, vi gick ner till hamnen och typ åt glass osv. Eller jag gjorde.. han hade ätit hemma så han va inte hungrig typ. Haha, jag åt både glass och en hamburgermeny. Hungrig tjej!!!
Sen chillade vi i det sjukt niceiga vädret och gick runt, sen nu för en timme sen pallrade han sig hem med tåget och jag gick hem och pluggade. Pluggar as hell, känner mig duktig fellows. Det kommer bilder sen, som stephanie tog idag:)
Hare braa sötizzzzzaaarrrr

Hur skön är inte den här bilden på josefine och mig? ahahaha G jag e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0