april april din dumma sill

JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!
Imorse när jag åkte till skolan, så april-skämtade jag med mamma haha. Tågspåret mellan ösmo och nynäs är sönder, så man måste åka högst 20 km i timmen annars kan tåget spåra ur. Så jag skrev till mamma och ba AAAAH OHMYGOD TÅGET SPÅRA UUUT. hon ringde och ba vaaa??? jag ba shiit helt kaos allt är upp och ner jag ringer snart KLICK(dom andra på tåget trodde jag var dum i huvudet) och sen skrev jag ba shiit och hon ba hur är de hur mår du har du gjort illa dig LALALALA.. hahahah sen skrev jag APRIL APRIL DIN DUMMA SILL JAG KAN LURA DIG VART JAG VILL!
Då blev hon skitförbannad och skrev att hon satt och var skit orolig och rädd i en bil full med passagerare fårn hennes jobb. HHAHAAH de va såå kul.
Sen när hon ringde sa hon att jag absolut inte fick skämta om såna saker, för hon blev ju orolig. HAHA

Men vafan, ska man dra något skämt ska de ju inte va skitlame då är det ju tråkigt.
Har ni dratt några sköna skämt idag eller fellows?:)

Skön bild på mig och typ halva josefine och våra händer. HEHE. nyår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0