and get the hell out of town, don't be a baby

SHUT UP AND LET ME GO
dags att dra känner jag, bort från alla idioter, allt skitsnack, alla falska, alla fjortisar, alla lodare, alla droger, all fylla, allting.
Nynäs känns som ett stort jävla fyllehak på vintern. Det finns så mycket här nere. Så jävla många ungdomar som drogar ner sig, tar vad fan som helst. Jag tycker det är vidrigt äckligt fyfan!
Trött på att ens försöka förstå varför folk håller på med sånt där!

Ska nog ta en ordentligt rensning i min kontakt lista och försöka få tag på en fest så långt bort åt helvete i helgen, och ta med mig bästa elu. mmmmmmm elu. anlu, bästa.

Nu ska jag sova kanske lite eller nej. ska kolla tv typ.

In my head, i see you all over me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0