You can get what u want

Kom precis ur badrummet, har badat! Galet skönt. Innan det städade jag lite också.. haha duktigt.
Josefajne ja ni vet jossiemjao? Hon kommer hit snart! Vi ska plugga.. Eller jag ska hjälpa henne.
Hon är inte den bästa på det. Hahahaha!!!!! mjao. Haha.

Aja however! Jag har tänkt på en grej. Eller alltså, jag hörde en grej på någon film eller vad det var.. ja det handlar såklart om kärlek. Så att man aldrig ska tro "Han / hon är för bra för mig". Just från det där jag hörde var det en kändis det handlade om, att ingen vågade ragga eller försöka sig på honom för att han var känd.
De tänkte typ "han är för bra för mig, han vill ju inte ha mig".
Men det är dom som kommer vara ensammast in the end. Tänk på det!
Bara för att någon är jättesnygg, känd, populärast osv betyder det inte att han/hon inte tycker du räcker till.
Jag tycker iallafall det lät bra, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0