Trött

Hejhejhallå.. gårdagen var en av de roligaste dagarna på länge! Kan dra ihop det: Fest,dans,sång,spel,skratt,bil,pub,buss,krogen,gå,vänner,skjuts,fyllekäk, sova.
Somnade runt sex.. med filbee bredvid mig.
Ja gud det var skitkul igår!
Nu sitter jag här och är hur trött som helst, har precis ätit lite och funderar på att lägga mig, ska upp halv sex imorgon och duscha osv.. ska ta sju tåget. Så jajja.
Och jag e så trött på alla fjortisbloggar, idioter och eeh.. falska..
Särskilt alla dom här som är anonyma och börjar skapa rykten, skriva taskiga saker.. Alltså helt seriöst, jag menar vad har alla gjort er? För att man kanske står ut för att man är taggad glad skön rolig alltså, whatever? Alla står ju ut för sina egna egenskaper och varför ska man hålla på och döma varandra för det?
Vai helvete vad tjänar ni på att döma alla, dem ni dömer blir inte mer än ledsna, och varför vill man göra en annan människa ledsen?
Shit tänk er in i situationen själv. Om någon vill vara,göra,se ut osv på ett visst sätt - so? Let them be!
Det är inte ditt problem och inte någon annans heller.. Alla är olika..
Behandla alla andra som du vill bli behandlad själv

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0