Tillägnad barbie!

Måste bara göra ett ganska så sött inlägg till en vän jag har. En NÄRA vän.
Vi har vart tighta flera gånger men denna gång är vi ju på väg in i vuxenvärlden och testar alla möjliga saker tillsammans (HAHA fan tänk inte perverst nu, det lät skitkonstigt ! hahaha)
Och jag är sjukt glad att jag har henne!
Haha vi krökar varenda helg, softar tillsammans pluggar chillar skrattar lagar mat ramlar dunsar skriker.... haha ja, du är en riktigt söt prick du.
Snart kommer du bli som din blogg jag ville bara skriva detta medans du fortfarande är den jag gillar.
Driver. HAHA jag har så tråkigt, du kommer inte förändras för gör du det köper jag emo-löshår och sätter dig på plattan.. Haha shit vad tråkigt jag har.
Nejmen helt ärligt.
Jag älskar dig Josefine Johansson!
DIN PANCAKES


Kommentarer
Postat av: jossie mjaaou

jag älskar dig också. / din barbie! <3

2009-11-18 @ 21:44:28
URL: http://barbiejosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0