Ta illa upp

Inlägget om tjejer som bara hänger efter sina pojkvänner, det var en av mina vänner som tog illa upp på det.
Ska säga er att när jag skrev det satt jag och kolla på någon sketen blogg som handlade om en brud som bara skrev om sin pojkvän och lalalala. Det handlade absolut inte om de vänner jag har som är i ett förhållande!
Den som tog mest illa upp vet att jag vill ha med henne och festa lite tillsammans, i tjej gäng istället för att hon ska vara med sin pojkvän så ofta. Jag vet att du älskar honom :D och det vet nog han också, efter allt ni vart med om. Jag var ju trots allt med för två år sen då det blev ni, eller hur?
Älskar dig tjejen och saknar dig. Allt jag vill med min jobbiga-emot-pojkvän-attityd är att du ska hänga lite mer med mig. You see?..
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0