Skitväder

What's up with the weather? jävla deppväder!
Ja idag vaknade jag som vanligt och hade ont i magen och det ju förfan aldrig bort. Såhär har det vart i över en månad nu tror jag!
Helt sjukt jag pallar inte med det. Men hur som helst, har ju tydligen "stress mage" Men det har jag haft länge så det är något annat också.
Jag blir så trött på såna hära dagar, här sitter jag hemma och har ont i magen, äckligt tråkigt väder ute och jag har bara så jävla tråkigt. Jag ska fan gå på promenad. Ja vad kul!
i DET hära vädret. nej inte så roande kanske, men det är nog bättre än att bara sitta inne hela dagen. Måste plugga sen också nu har jag missat alltför mycket.
Jag vill inte missa skolan mer, både för att det suger att ligga efter och för att skolan är faktiskt inte så farlig, iallafall inte med sp09e :) tycker jag!
Menmen.. promenad? Elr vafan. Drar ut och springer ist!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0