Segt!

Ligger i sängen nu, är lite trött. Mår illa och har ont i huvudet också:s skit jobbigt.
Jag tror jag har börjat se dåligt på nära håll också... sajk. Ser ju redan dåligt som fan på håll och borde egentligen ha mina glasögon hela tiden. Kanske får börja använda dem hela tiden.
Men har märkt på sista tiden att jag alltid kisar på datorn och när jag läser nått, fan pallar inte. Vad har jag för jävla 50 årings syn? helvette.
Kanske därför jag har ont i huvudet? SUUCK. Fuck off.
Kan inte livet bara vara en endaaa lång helg. Eller typ ett lov. Festa hela tiden, åka utomlands varannan veckan, dra helt random och åka skidor, ut på sjön hela tiden, spela fotboll hela tiden, softa järnet.
Har halkat efter i skolan det är därför jag känner såhär. ORKAR INTE göra det jag har hamnat efter med.
Men de måste göras... och imorn äre matte, engelska och specialidrott. Sen resurs tid om man vill. JAG VILL. a i.
Okej jag måste.
ÅÅH hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0