Psykisk misshandel

Ni är f i t t o r hela högen.. jaja. jag har lagt det bakom mig men jag förstår ENDÅ inte hur ni i helvete kan göra så. och hur han kan? hur kan man göra så. gå igenom alla ens vänner och sen hålla på och tracka ner på mig, skriva massa saker så jag sitter och är så jävla arg och irriterad, frustrerad så tårarna tränger fram? vad har man bakom pannbenet då? jag hoppas att det verkligen inte finns nått där så man kan skylla idiotin på något.. och sen sitta och skriva "synd att du har så snygga vänner" när du sagt att dom är äckliga och fjortisar sen 2007..? och sen sitta och säga att jag är äcklig fjortis, dum i huvudet och är inte värd nått ungefär? när det är du som gör exakt allt för att göra mig avundsjuk, exakt allt för att få mig att känna dålig så jag ska krypa tillbaka till dig igen och sen ska du säga nej, som du alltid gjorde förut. hur fan kunde jag tro att jag behövde dig? du är ju världens lägsta människa.. det är du som försöker skapa behovet hos någon annan till dig själv, du lyckades två gånger med mig men sen insåg jag. w-t-f moment? vem fan tror han att han är. du är ingen. du är ett blankt papper i en stor bok som handlar om mig. tusentals sidor om mig, och en blank om dig. du är no-one,ingen,absolut ingen. du har säkert inte ens en skugga. uuääk.. nu mår jag bra. Nu har jag fått ur mig allt. Tror jag. Förutom att jag aldrig kommer kunna förlåta er "vänner" som gjorde sådär, som alla ni gjorde. Innerst inne kommer jag aldrig kunna de, även om jag kan göra det för stunden. Eller rättare sagt, jag kommer aldrig förstå hur ni kunde. That's it. Hur kunde ni?


Kommentarer
Postat av: Vigg

Tur att man inte är tjej...

Nej, men seriöst. Nu har jag inte läst din blogg så länge, men du är ju så klart varken tjock, dum i huvudet eller fjortis. Så det ska du då inte ta åt dig av. Om sedan vissa människor ändå kallar dig detta så visar det bara vilka idioter de är. Så ta fan ingen skit.



Det var allt.

2009-11-01 @ 20:02:16
Postat av: Anna W

Ja, verkligen..!

Sweet kommentar.. men just nu denna dag har jag bara lackat på allting, allt har dragits upp och alla som gjort saker har bara kommit upp, det går inte att förklara. En jävligt dålig dag helt enkelt.

Men tack, tack.. hoppet steg några trappor:)

2009-11-01 @ 21:18:37
URL: http://shooter.webblogg.se/
Postat av: Anonym

om ja skulle vara dej så skulle inte jag prata med dina "vänner" som gjorde det. för det e inte riktiga vänner.

2009-11-01 @ 22:53:20
Postat av: ebba

du är ett blankt papper i en stor bok som handlar om mig.



bästa kommentaren. det ska jag skriva upp! :) hoho.

2009-11-02 @ 00:15:50
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0