Nothing

tja snyggingar! idag försov jag mig lite. mmeeen det är lugnt för jag omfamnades av en skitfin applåd när jag kom in i klassrummet.. Haha sp09e. Gillar er! haha. Sen hade vi idrott och då hade madde halva lektionen och gjorde yoga. HAHAHAHA fan vad jag skrattade. Men de va kul:) Och halva sista så hade León salsa!
Haha fan vad endel är taktlösa:D Jag kunde stegen men jag vet fan inte varför jag kunde dom. Stört:)
Efter skulle jag ta tåget med min lärare men de va skitlångt kvar så stannade en stund med ture och león som åt kebab på torvalla, jag smakade jag svär det vart den godaste kebaben jag ätit.
Imorgon dit, ja! Måste fan ha. Skitsugen på det faktiskt haha.
Hade iaf utvecklingssamtal med melinda, läraren:P och mamma på mammas jobb. För att melinda bor också i nynäs.. det gick iaf bra. Blev värsta dejten, vi åt mat och grejer.
Haha! Jag är inte på skrivhumör.. Missade träningen också
Kan skriva mer sen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0