Mornmorn

Tjollahopp bloggen whats uuuuuup?
Klockan är 15:46 och jag ligger fortf i sängen. Vaknade en gång elva, somnade om. Vaknade ett, somnade om.
Och mellan ett och nu drömde jag en mardröm. Fyfan vad äcklig den var!
Drömde typ att jag och mor flyttade till ett annat ställe, en sjua:S lol, och sen gick jag till ica och tog med massa folk hem.
och sen började vi lasta ut saker från huset, och började sen tänka på varför de va så mycket saker kvar, sen kom vi på att det var en dödsboende. Där en dött typ.. aso fyfan den började de hända massa äckliga saker Fyfan!
OGILLA! Och aa.. nu ligger jag här. Är trött som fan aaaasså! Somnade skit sent igår.. som vanligt dock..
Klockan sex tror jag är det träning, fan va skönt! Har vart skadad osv så de är comeback time! Fyfan va gött!
Hoppas knä helvetena håller nu då:)

see you later aligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0