Matematikern ABCDEF

Mycket vatten ska rinna under många broar innan du stoppar mig

Heemmmmmmmmmma! Sitter och försöker klura på matte helvetet. Matematik är min svaghet här i livet.. i lågstadiet(tvåan) var jag GRYM! grymmast i klassen, arbetade i fyrans mattebok och var skitcool.
Sen kom jag upp i sexan och sjuan och åttan och nian... och där. Ja där tog det STOPP.
Och nu då? "De är lätt, repitition på åttan,nian." Ja, det är bra att det är lätt.
Hur fan ska jag klara matte B?

Efter skolan tog jag tåget till nynäs station, gick till mammas jobb och softade där ett tag.
HAHAHAHA JUSTE MÅSTE BERÄTTA STÖRDASTE.... hahahaa! Idag när vi satt och åt i matsalen, så ramlade min piercing, alltså staven, tungpiercingen ner på tallriken.
-Wtf...? Sen började Hanna asgarva och sa att jag tydligen svalt kulan. HAHAHAHAA :O
Så jag gick med den där jävla staven och en sida utan plupp hela dagen.
Ja det kom jag på för att efter jag vart hos mamma gick jag till tattoo och fixade ny stav haha..Ny piercing!
Sen drog jag och åt med pappa och min farbror! Sen till lindex och köpte lite saker.
En LITE tjockare jacka än min tunnaste som jag älskar, lite underkläder och ett skitsnyggt linne!
Och sen köpte jag shampoo och balsam i någon ny serie, stora flaskor som säkert räcker ett par månader. Sweeeet! Nu ska jag plugga. Gosh ja eller hur.
Lycka till mig själv, puss.

Prom 09! Minnen mannen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0