Lördag!

shoo bloggen, whats up?
Jag kan ju direkt börja whina om att jag är galet trött.. igår var det match, mot ösmo.. bara träningsmatch.
Jag har inte tränat på skitlänge eftersom mina knäskador operation osv. men jag fick stå i mål endå, så ja..
Och det var så jävla många sjuka så halva laget fick vi ta upp från 96:orna haha, men dom kämpade fan på skitbra. Förra matchen mot ösmo var i somras tror jag och då förlorade mitt lag med 10-1 hahaha! Och igår blev det 1-0 på ett jävla skitmål dom gjorde.
Annars funkade det rätt bra att stå i mål, men jag är fortfarande osäker om jag vill vara i målet eller uppe på forwarden. Peter, tränaren tyckte jag kunde försöka träna upp mig lite i mål så dem kunde få en skitsäker målvakt typ, haha.. jag vet inte än. Får se hur jag gör.
Förövrigt känns det som vi hade spelet hela matchen, bara att vi inte hade någon målskytt.. Men men.

Efter matchen åkte jag hem med josefajne till henne, softade där ett tag och sen la vi oss i sängen och tråkade ett bra tag. Runt elva blev vi bjudna till ett litet chillkrök så ni kan ju ana hur den kvällen slutade.
Hur som helst så kom vi staplandes hem till mig runt halv 5-5.
och idag vaknade vi ett typ. Skulle gått på bio idag men dem jag skulle gå med hade inte sagt tiden, och den började halv fyra så jag hann inte.. :/ Skitsegt, känner mig taskig som fan. Men jag trodde ärligt att den började typ sju eller nått.
Aja. jag tror det blir lite fieseta idag också. Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0