Knas

You're his fucking idol, he wants to be like you man.
Sitter och lyssnar på eminem och tänker igenom saker. Åh GUD jag börjar låta som en gammal tant som har levt ett helt liv. Ni vet när man är ung ska man leva, ha kul kröka supa röka aldrig ha tråkigt. Men både du och jag vet att det finns såna här dagarna, de dagar man måste städa efter en hemmafest  sitta ner och tänka och bara vara.
Just en sån dag är det idag. Skulle vilja skriva så mycket, om allting. Så alla vet liksom. Men man kan inte skriva allt. Jag vill bara säga allt. Men nej, detta är ju en publik blogg.. där går gränsen.

Men hur som helst, jag har så jävla ont i magen. Stress mage har jag. Så jävla skitjobbigt.. Idag har jag bara stressat med städningen, bråkat eller tjafsat med en person och bara blivit så jävla allmänt irriterad så jag har vart otrevlig, otrevlig som fan. Mot en av de två som betyder mest av allt i hela världen - min mamma. Jag absolut hatar när jag är otrevlig eller arg eller dum mot henne. Känner mig så jävla äcklig. Jag är ju det då. Fyfan. Leave it. Uh.

Jag ska börja med namn på inläggen istället för datum. Tror jag. Jaja.. Här sitter jag. Åh jag vill skriva. Nu ska jag skriva.
Jag önskar att det inte fanns dåliga dagar. Fast då skulle man inte uppskatta de bra.. ioförsig. Men jaja. Jag önskar också att folk inte försvann. När man liksom ville att dom skulle vara kvar. Jag önskar också att dom officiellt tog bort datumet den första. Jag önskar att du var kvar Beje. Jag önskar det av hela mitt hjärta. Jag önskar att alla bilar bara slutat funka den 31a januari, natten till den första februari.
Gud, release me from this deamons som bara får mig att tänka på allt jävla sorg,tvivel,jobbigt,ledset osv.. Det är normalt. Eller? Jag vet inte.
Jag vill ha nått. Nu
Det känns som jag hatar dig på riktigt. Men om du försvann, upp till våran vän i himlen. Då hade jag endå vart den som gråtit mest.. varför? Vad fan vad är det här!
Jag hatar dig inte. Neej. De gör jag inte. Önskar bara att dom inte vart på samma gamla väg som jag. Med dig. För de känns så fel.
Hur som helst. Nu ska jag chilla vidare med livet och bara köra, jag gör ju alltid det. FÖrutom såna här dagar då man städar efter hemmafester och tänker och har ont i magen. Och är allmänt jävla skitstörd mot sin mamma. Shit, vilken idiot jag är på dom dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0