Influe 'N halsfluss.. gilla

Tjollahopp alla bloggläsare! Allt bra med er idag? Med mg är de inte så bra antar jag.. influensa och halsfluss. För varmt, för kallt, så jävla ont i halsen, huvudet lika stort som min taklampa typ, ont i hela kroppen, tungt att andas.... aah.
Fyfan måtte jag aldrig mer bli såhär sjuk, för det suger verkligen! USH!
Har fått penecellin etc. Nu ska jag vara hemma en vecka för man får inte gå ut om man har influensan..
Åh nu hör jag glassbilen. Fatta gott det skulle vara!
Vad har ni gjort denna dag dååå?

puss annapanna..


Kommentarer
Postat av: Vigg

Look on the bright side. En fördel med att vara sjuk är att det är mycket lättare att övertala andra att gå och köpa glass åt en.



Inte för att jag direkt tvivlar på att någon kan säga nej till dig även när du är frisk. :)

2009-11-04 @ 19:11:23
Postat av: ebba

ANNA vem är vigg! jag måste veeeeta :D blir så nyfiken. hahahah

2009-11-04 @ 22:13:41
URL: http://ebbavilhelmina.blogg.se/
Postat av: Anna W

Haha ja men den fördelen är typ borta för nu är mamma också sjuk haha...

hahaha men, tack!:D

2009-11-05 @ 01:33:24
URL: http://shooter.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0