Idioti

HAR TÄNKT PÅ EN SAK!
Varför måste alla vara så komplicerade? Ha orsaker till allt, tänka på alla konsekvenser, ha baktankar, medtankar och komplicera allt hela tiden?
Herregud. Jag menar. Kör bara?
Varför ska man sitta och tänka på konsekvenserna av allting, det är KONSEKVENSER PÅ ALLTING, face it? Eller?
Och varför kan man inte bara ta chanser? Skita i det negativa, och hoppas att det går bra?
Gör det inte det, ja men och? Då har man iallafall provat. Det finns så jävla många människor som aldrig ens tar steget utåt och vågar prova någonting nytt, någonting annorlunda, någonting bra, någonting dåligt.
Vad i helvete. Ska vi sitta där om 50 år och inte ha nått att berätta för barnbarnen eller?
Näe herregud, coooome ooon förfan.
Jag tar chanser, jag tänker inte alltid på konsekvenserna, jag komplicerar inte alltid allting, jag har inte baktankar..
Vet ni varför?
För jag KÖR BARA.
Visst ibland blir det konsekvenser för det också, jag kan ju stupa ner och må dåligt. Men egentligen.
v a r f ö r må dåligt? Det känns så otroligt onödigt. Vi lever en gång och inga fler. Är det inte bättre att ta vara på allt som livet har att ge då? Jag MEDGER jag kan bli ledsen ibland och tänka " fuck allt, alla är så jävla dumma i huvudet", jag kan bli sårad. Jag har blivit sårad. Jag vet, det är det .. inte värsta som finns, men det suger.
Det kan hända hemska saker. Människor man älskar kan försvinna, de kan gå bort. Avlida. Vart där jag med.
En bästavän försvann till himmelen. I början var jag galet deppad, ville hellre vara där istället för han och allt va de nu va.. och ja. Det går inte en dag utan att jag tänker på honom, det går inte en enda timma. Men jag vet att han vill att jag ska leva mitt liv, och inte må dåligt.
Tänk er själva, vad som helst kan hända när som helst.  And that's to bad..
men är det värt att inte ta några chanser då?
NEW LIFE started, ännu mer kör bara än innan. Dude, yooou're others are screwed.


fiiiesta!


Kommentarer
Postat av: Vigg

"Living is a gamble, baby." :)



Men man måste väl kunna hitta någon sorts medelväg. Att ta risker men ändå kunna se konsekvenserna. Sedan får man försöka se, kan jag ta konsekvenserna om det här går åt helvete? Kan man det så är det ju bara att köra på.

2009-11-30 @ 17:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0