i am i am

Heeeellu! Liggger hemma hos josefine. I hennes säng som vanligt!
Igår drog jag till stan efter skolan, träffade berra och hennes kompis som stod i kön till thåströms skiv signering. Stod med dom och fick se deras gud.. haha herregud,. Men han såg faktiskt rätt bra ut ;D
Sen vid 21 kollade jag och ture på new moooon! Den var fan underbar. Fan vad bra den var. Kändes som 30 minuter när den i själva verket var 2 timmar och elva minuter.. Aja
Och resten av kvällen natten var också nice.. hmh aa. :)
Sen idag drog vi till någon hall i älta där det var cup, några från mitt lag hade spelat, så jag fick ride med dom hem! Sweeet.
Åkte hem till josefine direkt, nu har vi bara softat vart ute med hunden och fått smaken av menthol i munnen.
Haha jävligt skönt. HAHA. ? aja whatever,ikväll förväntar jag mig fest. Krök.. underbara krök. Shit, vi är fan alkoholister.
Har sagt att jag ska sluta dricka fram tills nyår. Men egentligen varför? skitsamma.. pallar inte bry mig

Nuuu ska vi.. göra nått annat. Pusss
Har massa nya favoritlåtar sm kommer upp sen.
Shti vad min blogg är intressant. Haha

Kommentarer
Postat av: Vigg

Din blogg är nice! Drink responsibly..

2009-11-28 @ 17:54:28
Postat av: Anonym

Haha asso, varför? :p ser den som värsta skit bloggen egentligen. haha!

ofcourse, :D

2009-11-29 @ 17:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0