Hata hata hata söndagar

Fan vad söndagar är värdelösa! Allt man väntar på är dagen efter, då man måste gå upp tidigt och ta sju tåget för att första lektionen börjar fucking 08.00. MATEMATIK. Fyfan.
Och sen är man ju alltid så jävla sliten efter helgen.
Och jag är så sjukt jävla slut på hösten nu! Antingen ska det vara sjuk jävla skön sommar, 30+, härliga kvällar ute med båten, bada, sola, sitta runt elden ute på en ö eller ute vid rassa, softa och grilla, kröka, sjunga, aaaah!
Fyfan vad härligt.. eller så ska det vara ren vinter. Snö, minusgrader, kallt, snöstorm, varm choklad, den årliga turen i bananbacken, halka i backen varenda dag, mysa framför en bra film och känna doften av julgranen.
Fyfan, vad underbart.

Ligger hursomhelst i vardagsrummet, har precis kollat på ni vet "larry and chuck?" för er som sett den, den är skön!
Ligger i soffan med datorn ich aa nu är det typ grannfejden. Värdelöst. Men det verkar som en av grannarna har en kanin som smitit, den är huuur söt som helst haha!
Så det var ju roande. Ligger och lyssnar på gyllene tider och såna där mys låtar:D
Kommer aldrig kunna somna.. vaknade vid 18 -tiden idag. Skit segt!
haha men gårdagen var rätt skön faktiskt, speciellt när jag låste in mig på toan! HAHAHAHA julia axlund och bea stod och garvade utanför och jag trodde jag skulle dö för vi hade precis sett på the grudge 3, och de där jävla vita kineserna... trodde de skulle komma en ur duschen.
Ja, hade lite alkohol i blodet. Men vafan. Skitläskigt. HAHAH!!!
Pusss godnatt , eller nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0